Tuesday, March 9, 2010

Korang Jenis Selalu Lupa Tak?




Daripada aku kecik sampai la besar, ayah aku ada tabiat pelupa. Lupa kalu dia tanggal spek mesti lupa mana letak. Pastu kitorang kena la menggeledah mencari spek tersebut.

Kadang-kadang kat bilik air, atas almari, bilik tido, macam-macam pun ada la. Kenapa la tak bley setkan satu tempat khas untuk spek tu ye.

Aku harap tabiat tu tak menurun pada aku, setakat ni aku ok lagi!

27 comments:

  1. hahaha..padahal ada terselit kat kepala tu..
    wah..iklan the passenger tu huhu..laju je aku klik..

    ReplyDelete
  2. oh sangat selalu,
    sampaikan kakakku kata..
    'kenapa ko xletak sensor ke lagu ke lampu ke kat spek ko'...

    ReplyDelete
  3. haha nanti sape2 tulung reka 1 alat utk miscall spek tu.

    ReplyDelete
  4. Saya selalu letak pen ditelinga.. lepas tu lupa. Cari didalam meja & rak buku :D

    ReplyDelete
  5. haha ape la ko anif.. aku selalu lupa mana pendrive, rupanya dalam poket aku.

    ReplyDelete
  6. Lupa sebab banyak termakan semutlah rasanya..

    ReplyDelete
  7. kui3..pernah2..letak tempat len cari tempat len..padahal ada je depan mata..mcm mana leh tak nmpk ntah..tetibe halimunan ko menatang alah tu..padahal dri sendri yg rabun..hoho..

    ReplyDelete
  8. ahah..saya kalau org cari barang tak jumpa, saya akan cakap "try wat miscall tgk" :P

    ReplyDelete
  9. hahahah... aku selalu lupa mana aku letak handphone.. but i rarely use my handphone.. so bila perlukan sangat2, terpaksalah cari everywhere...sigh

    ReplyDelete
  10. kreatif ah wk snap real pic tuu best sgt2 dengan kartunn wk! ;D

    ReplyDelete
  11. haha..sgt2 kelakar laa....perkara ni cam selalu gak terjadi kt aku....

    ReplyDelete
  12. eny pon ada rabiat gini :)

    p/s:vote eny di sini http://enykikilaladediamond.blogspot.com/2010/03/vote-vote-vote.html

    ReplyDelete
  13. ah ko bkn pelupe la parkair..ko tu dh nyanyuk..ahaha..

    ReplyDelete
  14. wekk!! ko la yg pelupa ayunda!

    ReplyDelete
  15. park air
    hahahahha....
    nurun gooo ni...
    sudah dohlaaaa...
    mana tumpahnyer kuah kalau tak kenasi...

    ReplyDelete
  16. hahahaha ,
    nnt sampai masa kau kena lukis gmbr sendiri..
    kekekeke..

    ReplyDelete
  17. tp perangai ayah ko dah turun kat aku... dalam masa 4 thn ni aku dah hilang 3 cermin mata... 1 wallet, dan 5 henpon... hebat tak??

    ReplyDelete
  18. @nuyue:- biaso la kalu x tumpah xke tumpah ke meja..

    @aus:- hahah ye tak ye, nanti lupa..

    @signorina syima :- hebat signorina! ko ada penyakit lemah otak ke, hehe gurau jekk..

    ReplyDelete
  19. memang lah..org y pakai cermin mata die ade masalah pelupa sikit.huhu

    ReplyDelete
  20. hehe kelakar sungguh..
    ya..ya aku harus wspada aka smua pkra tu..

    ReplyDelete
  21. setakat ni ok la..lepas2 ni tak tahu lagi..amalkan makan kismis dari sekarang..haha

    ReplyDelete
  22. huhu...
    sya pnh skli lupa ltak spek kat mana..
    smpi skg ta jmpa2..
    sdh yer bli yg bru jer..
    hik9..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...