Monday, March 15, 2010

Apa Kelebihan Badan Korang?




Bila lepak ngan member-member time kecik-kecik dulu, selalu je kitorang borak tentang kelebihan badan masing-masing. Ada yang boleh gerakkan telinga, julingkan mata sebelah, dapat bersiul pun ada yang megah wei.

Aku pulak dapat bengkokkan ibu jari sampai jadi 90 darjah. Semua member-member kagum time tu, siap cakap jari aku cacat hehe! Sampai sekarang ibu jari aku boleh bengkok macam tu, tapi takde la menunjuk-nunjuk macam kecik dulu. Sekarang orang menunjuk-nunjuk handphone canggih, kan?

Korang pulak apa badan korang boleh wat?

36 comments:

  1. haaa
    tang gerak2kan tlinge tu ira
    terer
    wuuu~~~

    ReplyDelete
  2. haha aku rase aku pon mempunyai kredibiliti tuk bengkok kan tangan 90 darjah huhu

    ReplyDelete
  3. hee bole bgkok jari gak lalala
    ultimate klebihan = kapasiti mulut tanpa limit
    :))

    ReplyDelete
  4. mano katon lagi? tok cukop ni..

    aku tegaga yang rakus-

    ReplyDelete
  5. aku xde kelebihan ape2..adehh
    =.=

    ReplyDelete
  6. semua orang ada kelebihan aisyah oii... ;)

    ReplyDelete
  7. err..aku boleh kepit pen antara bibir atas dengan hujung hidung kot..hehe :p

    ReplyDelete
  8. eeeee ngotor aja...hahahahah

    lidah aku boleh bengkok ke kiri kanan atas bawah bergulung...hahahha

    ReplyDelete
  9. klu terer try ar jilat siku sendiri...hahaha

    ReplyDelete
  10. azrul - wah macam donald duck eh?

    rassoneri - tu bleh wat senaman lidah tu.. ;)

    miro - wah terpeleot lidah aku nk wat wei!

    ReplyDelete
  11. hahahaha , badan aku ade dye penarik utk gadis2..
    jadi sile kenal dgn aku...
    kekeke..
    iaitu perut ku bulat . hahahak

    ReplyDelete
  12. wah sama la, bulat ke boroi? ;P

    ReplyDelete
  13. aku leh angkat kening sebelah macam ziana zain..muahaha...

    ReplyDelete
  14. hebatnya cik sha, aku bleh angkat 2 2 kening. (~_~)

    singgah2 la selalu dee ja.. ;)

    ReplyDelete
  15. boyot tu kn leh gerakkn boroi dia..haha

    ReplyDelete
  16. kening dex lak leh naik sebelah-belajar dari member time form 2.
    xsangka leh jadik camtuu lak-hahahak ;D

    ReplyDelete
  17. aku pun leh angkat kening sebelah cam ziana zain gakk...hehe...

    ReplyDelete
  18. KElebihan aku lak takleh sebut huruf "R"

    ReplyDelete
  19. boleh la juga gerakkan telinga sikit2..jari bengkok macam ko pun aku boleh..haha

    ReplyDelete
  20. gelimat gelimat gelimat mat mat..hehehe

    ReplyDelete
  21. badan aku buleh mengerjakan wanita2 hahaha
    sayangnya ia hanya auta

    ReplyDelete
  22. kebolehan suri mdgar masklh orng dan cuba mcri jln penyelesaiannya..

    rasanya itu sudajh sebati dgn khdupan suri..

    ReplyDelete
  23. arc :- ye aku pun harap ianya auta, haha

    suri :- ohh sebab tu bila masuk blog suri sejukkk je rasa, ;)

    ReplyDelete
  24. Kelebihan?? leh tambah 3kg dalam masa sehari - anggota pwut

    ReplyDelete
  25. Malwana :- 3kg? memang tahan anjal perut tu!

    Miss Lolly :- geli2 pun time kecik mesti selalu wat, kan? ;)

    ReplyDelete
  26. hoho...aku pon leh gerakkan telinga ngan bengkok jari gak...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...