Saturday, February 13, 2010

SELAMAT HARI LAHIR!

Pertama aku nak minta maaf banyak-banyak kepada Ernie Syafika pasal tak sempat nak lukis untuk birthday dia yang ke 20 (betul kan Syafika?). Dua tiga hari ni memang sibukkkk je aku ni.

Dan hari ni pulak aku nak balik ke Kelate dah maka lagi la tak sempat nak buat hehe.
Oleh itu entry pendek ini sahaja la aku sempat buat untuk kamu ye. Maaf sekali lagi orait!

Happy birthday! (^_^ll)

10 comments:

  1. wahhh..best nye..nak jugak la lukisan bestday *nyibukz* ngeehhhe

    ReplyDelete
  2. bro...nak tanya skit, ko lukis2 ni pakai apa ar?...lawa je...takkan paint kot...hahaha...ke Adobe PS

    ReplyDelete
  3. macho gile wat entry utk eny . hahahaha .

    ReplyDelete
  4. wahhhhh..thank you!!!
    muah..muah..muahhhh!!!

    aus jangan jeles :)

    ReplyDelete
  5. wahhhhh..thank you!!!
    muah..muah..muahhhh!!!

    aus jangan jeles :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...