Thursday, February 11, 2010

KEPADA SESIAPA YANG INGINKAN BUNGA PADA BULAN INI





Bulan Februari ni bisnes bunga paling menjadi. Tak payah cerita la kenapa kan, semua orang mesti tahu. Ada yang hantar bunga, ada yang terima bunga. Aku tak pernah pun menerima bunga. Kalau secara virtual tu banyak lah, macam gift-gift melalui facebook.

Jangan pula ada yang jeles bila kawan-kawan korang dapat hadiah bunga pulak. Susah-susah ikut je macam Cik Aina (nama samaran) di atas ye..

p/s:- credit to Emalya (-_-)

12 comments:

  1. hahaha..klaka la komik ney :D


    http://enykikilaladediamond.blogspot.com/2010/02/schoolmates.html

    ReplyDelete
  2. bole buat komik utk bday i dis coming 15 feb ? :D

    ReplyDelete
  3. saya tak suke bunga.. kalau kering jd poutpori je.. baik bg mknn..kenyang sket.. hahaha

    psst:: komik takleh bla.. bg diri sndri..=p

    ReplyDelete
  4. Hahaha :D Lawak betul. Sendiri hantar bunga untuk diri sendiri ya.

    ReplyDelete
  5. hahaha..tapi tak mustahil ada yang buat..salam kenal..follow kamu yer..

    ReplyDelete
  6. ahaha..~ ade gak org suro antakn kt diri sendiri

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...