Tuesday, July 17, 2012

Kiriman Berbisik


 "Buah apa yang kena bisik sebelum makan?" Kat atas ni la jawapannya! 

Setiap kali menjelang bulan Ramadhan iklan kurma Yusuf Taiyob memang akan selalu berkumandang. Selamat berpuasa!

40 comments:

  1. haha. kalau nak sebut je, mesti bisik2

    ReplyDelete
  2. wakakakakaka... gelak sungguh aku... XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe jangan gelak saje, puasa jangan tinggal pulak.

      Delete
  3. hahahaahahahahahaahahahahaha...sengal!

    ReplyDelete
  4. hahahhaa... yusof taiyob rupanya... ingatkan brg wanita nk kene bisik2...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboih, aku tak terpikir pun macam tu hehe.

      Delete
  5. Replies
    1. Tak bisik bukan yusof taiyub namanya..

      Delete
  6. yuta..jenama jepun yang diarabkan:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yuta-san. molek untuk pasaran jepun ni.

      Delete
  7. kah3x..hari2 dok dengar nama yusuf taiyub kat radio..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu tandanya Ramadhan dah dekat heee...

      Delete
  8. Replies
    1. tv, radio di mana2 saja pun ada sekarang ni!

      Delete
  9. "YADRIBU YUSUF....

    AL-KALBUN"

    ReplyDelete
  10. MUNGUK LAA..tau tak sy gelak giler2..igt kan nk suh beli tuala wanita ke..lawok laaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hua3 xtau kenapa ramai yang anggap macam tu..

      Delete
  11. ingat kan duk mitok beli pampers wanita...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Demo pun mikir lagu ni jugok? ish3...

      Delete
  12. tu la..belum puasa lagi pak ucop ayob dah start berbisik.. faymes betul pakcik ni. hahahaha.. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat2 femes, salah satu puncanya adalah iklan ni :)

      Delete
  13. haha..mmg time pose pemeslah beliau..suara berbisik tu yg x menahan tu..slmt mnjalani ibadah pose la ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye selamat menjalani ibadah puasa dan jangan lupa beli kurma yuta.

      Delete
  14. HAHAHAa blog ni memang menarik.. knp la ari ni br tau kewujudan blog ni.. arghhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe sebab aku x pandai promosi kot.

      Delete
    2. bkn kot.. sebab aku br belajar bukak blog la.. hehehee tp gambar ni mmg pemes dh kt pesbook.. cayalah @ParkAir

      Delete
  15. Haha! Terbaik Bro!
    Aku ingatkan mende private, rupanya Yusf Taiyob *berbisik*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...