Saturday, July 14, 2012

Aku Sudah Jadi Ayah!

Alhamdulillah semuanya selamat, terima kasih kat staf-staf hospital yang sangat tekun di dalam proses kelahiran!

54 comments:

  1. Tahniah. Syukur Alhamdulillah, semuanya selamat! :D

    Welcome to the club!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih, welkam to papa club!

      Delete
  2. Why So Serious!?

    alhamdulillah n tahniah pada anda sekeluarga.. ;D

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. terima kasih, insyaAllah ada lah tu rezeki anak lepas ni.

      Delete
  4. kesian la anak kucing lepas ni terabai

    ReplyDelete
  5. Wah!! dah jadi bapak orang la...Tahniah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya sebelum ni jadi bapak kucing je!

      Delete
  6. wah~~~tahniah encikParkAir

    ReplyDelete
  7. ya, masakan ibu dengan bini memang sedap..tahniah ye bro..hehehehehe

    ReplyDelete
  8. Salam kenal ! hehe suka la lukisan2 kamu.. btw tahniah ya ayah.. moga jadi ayah super soleh n super best =P

    ReplyDelete
  9. Wahhh. Tahniah!
    Semoga menjadi ayah yang mampu mendidik anak menjadi soleh dan solehah.
    amin~

    ReplyDelete
  10. Tahniah Parkair.. semoga jadi ayah yang hebattt.. XD

    ReplyDelete
  11. tahniah bro.. dah jadi ayah yer.. baby gir ke baby boy?

    ReplyDelete
  12. wahhhhhhhhhhhhhhh...
    tahniah!!
    now i can be auntie laaaa kan.. hehehe

    ReplyDelete
  13. tahniah wei..jadi bapak dah ko kan? semoga jadi bapak yg mithali gitu..;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih, iye dah jadi bapak dah la hehe...

      Delete
  14. Alhamdulillah...tahniah atas kehadiran keluarga baru...

    ReplyDelete
  15. Tahniah Parkair! Selamat menempuh alam baru..

    ReplyDelete
  16. tahniah..alhamdulilah..lepas ni next plak..XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih, amboih lambat lagi..

      Delete
    2. sedap nama dia..mesti ikut mama dia kan??XD

      Delete
  17. tahniah bro! jaga budak tuh elok2..jangan dok sebok nak kartun ja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih, wahaha nanti aku ajar dia lukis kartun!

      Delete
  18. Alhamdulillah..
    tahniah bro...
    nama ape nama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih, namanya Muhammad Fahim :)

      Delete
  19. doh bakpo bemad dok masuk sekali dale wad masa bersalin? takut ke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...