Wednesday, July 25, 2012

Kantoi Puasa


Apa lagi ye alasan kreatif kalau ditangkap tak puasa?

41 comments:

  1. tarak terer ini worang..
    kasi angkat naik itu kereta mayat laa..

    ReplyDelete
  2. malam tadi terlupa nak niat..kuikui..

    ReplyDelete
  3. "la..dah Ramadan ke encik?"

    macam ni lagi teruk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe langsung tak tengok kalendar.

      Delete
  4. ada lagi ke org x malu cmni..nk mkn pon kt umah le..keh..keh.XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la masalahnya, tiap2 tahun mesti ada berita macam ni.

      Delete
    2. diorg memang takda perasaan kan

      Delete
  5. welaaa, penguatkuaso tu dari unit amal tuh... :)

    ReplyDelete
  6. mcm penah nengok scene nih, hahaa

    ReplyDelete
  7. "saya terkentut,sebab tu tak puasa tok"

    ReplyDelete
  8. "Pagi tadi saya tak bangun sahur"

    ReplyDelete
  9. malu budok jah darjah 1 je.. :D

    ReplyDelete
  10. "Eh.. saya gastrik laa Encik" - alasan tipikal

    ReplyDelete
    Replies
    1. cliche2... boleh masuk drama spektra.

      Delete
  11. "saya masuk kedai ni beli kopi untuk cucu saya kat rumah tu"

    ReplyDelete
  12. "Eh?? Dah masuk bulan puasa ke? Ingat bulan Julai lagi.."
    Kemudian, kilat sabung menyabung menghentam bumi.

    ReplyDelete
  13. "eh bukan sy yg nak makan, tp tempe tu yg nak masuk dalam mulut saya"huahua

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau gitu tangkap sekali dengan tempe2 tu.

      Delete
  14. 1. Saya tengah tunggu waktu berbuka ni incik. belum makan lagi
    atau
    2. Saya mengidap penyakit misteri. kena makan selang 4 jam. kalau tidak boleh koma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintak surat doktor incik. Kalau takde boleh naik kereta mayat.

      Delete
  15. " ini diri saya, saya memang tak suka puasa"

    ReplyDelete
  16. padan muke. suke sgt menipu. taknak puase. hehe








    slm ramadhan,
    cik ana

    ReplyDelete
  17. amnesia, hilang ingatan selang 5 minit.

    eh! ini bulan ramadhan sekarang ker? ingatkan bulan syaaban.

    ReplyDelete
  18. Salam.

    "Pak cik sakit dik..dgn keja berat, panas"

    Nak je aku jawab, "pakcik, tak payah la menipu adik umur 25 ni..saya bukan dungu. Cakap jela pakcik memg taknak posa".hahahah

    ReplyDelete
  19. dtg ziarah raya...

    salam lebaran tuan rumah....

    ReplyDelete
  20. ramainya orang komen blog abam.. jelesnyew...

    ReplyDelete
  21. tapi adiq member aku baru ni memang betul2 dasat...pakai kopiah,makan eskrem tepi jalan sambil mencari abang dia(abang kepada member aku)...pastu ade la pakcik sorang tu tegur "paka pioh saje je,makang depang orang"(loghat terengganu)...pastu dia jawab la.. "doh bakpe,saloh k nok makang"....sampai kat ofis baru la dia ingt y ari tu dah stat pose....huhuhu.,,..sakit perut aku gelakkan beliau ni..

    ReplyDelete
  22. kemanakah encek pakair menghilang huwaaa..

    ReplyDelete
  23. ehh..saya cina la sebenarnya incik..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...