Sunday, July 22, 2012

Bola vs Sahur


Alhamdulillah setakat 2 hari puasa ni takde lagi masalah nak bangun sahur. Walaupun 'bujang' sementara tunggu orang rumah habis pantang :)

17 comments:

  1. bahahahaha.. aku hari nie jer dah kantoi sahur.. berjaga malam semalam punya pasal.. koh koh koh

    ReplyDelete
  2. Haha ko kantoi rupanya. Apa yang ko buat sampai berjaga malam.

    ReplyDelete
  3. arini tak sahur.sebab ade orang kejut guna wassap..alahai memang la aku tak terjaga..

    ReplyDelete
  4. Kalau bangun untuk bola bole, takkan sahur tak boleh. Ada yang tak kena tu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena wat lauk gulai bola baru bangun!

      Delete
  5. Pagi ni nasib baik tak terbabas jugak huhu

    ReplyDelete
  6. takpa..makan bola pun dah dikira sahur dah kan..heh3

    ReplyDelete
  7. hahaha, ironi kan?
    demi bola boleh plak, demi sahur liat je rasa..heheh

    ReplyDelete
  8. Semoga esok lebih rajin dari hari ini untuk bangun sahur.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...