Thursday, July 5, 2012

Anak Kucing Mengamuk


Tak tahu apa seterunya dengan suratkhabar tu.. Terpaksa bukak internet untuk sambung baca berita.. -_-

35 comments:

  1. bahahahhaha... semua kucing macam tue bro.. depa suka koyak sotkabo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi xde pulak ye fairy tale asal usul kenapa kucing suka koyak surat khabar..

      Delete
    2. Kalau kucing tu baca surat khabar tentu ajaib! :D

      Delete
  2. katon ni realiti hidup ko kt umah ke?

    ReplyDelete
  3. Peh, ko punya stail mcm abah-abah la. Baca paper pakai kain pelekat tanpa berbaju. Kahkahkah!

    Sempoi ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. panas wei kat umah... hehe ada ke patut macam abah-abah.

      Delete
  4. kalau orang mengamuk camana plak bos?

    ReplyDelete
  5. teruk betul kucing kau. bela hamster lagi senang. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hamster tak pandai kambus tahi bila berak.

      Delete
  6. sama la kat sini jugak. kenapa ntah dia psiko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko pun ada kucing psiko jugak ye. Hati2 dia suka gigit kaki.

      Delete
  7. Replies
    1. Walaupun kejam tapi masih nak bela.

      Delete
  8. kucing tu benci berita politik malaysia..sebab tu dia koyak..emosi kot:D

    ReplyDelete
  9. kucing memang macam tu lepas mereka bacha akhbar surat mereka akan mengoyakkannya

    ReplyDelete
  10. sebab frust nombor ekor tidak mengena?

    ReplyDelete
  11. haha..kucing aku jgn kan sotkabo, asalkan kertas semua dikoyakkan nye..pobia kertas gamaknye..tak paham..(-_-")

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti ada asal usul kenapa dia geram sangat kat kertas ek.

      Delete
  12. kah kah kah..story of my life, bro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko pun sama ka... modus operandi yang sama ni.

      Delete
  13. Isyarat sama tuan dia..stop baca suratkhabar dan bagi dia makan :D

    ReplyDelete
  14. saya syak dia tertekan tu... hhhmm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tertekan pasal apa pulak, makan minum semua cukup.

      Delete
  15. salam kenal...

    nasib baik dikoyak-cikakar surat khabar je.. buatnya dikoyak-dicakar sofa, cmno eh tu???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...