Sunday, June 24, 2012

Penggemar Kaki


30 comments:

  1. Awas kucing pemakan kaki ni! :D hehe//

    Post Terbaharu Saya - Angkara Rotavirus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena tunggu dia matang baru tinggalkan tabiat ni..

      Delete
  2. Replies
    1. Ada, sudah matang banyak tidor je.

      Delete
  3. Replies
    1. memang kucing muda macam ni.. sabar je la.

      Delete
  4. sbb tuh x suka bela kucing...huhuhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. habis tu ko bela apa skang, belalang?

      Delete
  5. Hihihih. Dia nak manje manje je tuh. Sapa suruh tak layan dia. Tu yang dia gigit kaki. Heeee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku kena belikan mainan ni, kaki tiruan ke..

      Delete
  6. cm ngeri je...tapi lawak laaa..ahahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. cer try suruh sugar glider ko gigit kaki..

      Delete
    2. kalau dpt tak kan lepas sedangkan jari pon dia xnk lepas..siapa x biasa pasti kena gigit

      Delete
    3. ada kancing gigi kot taknak lepas tu?

      Delete
  7. kucing suka baunya. kalau nak senang, pakai stokin atau bagi stokin terpakai kat dia. Dia akan berguling dengan stokin tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kira kucin ni pesyen suka bau2 bertaraf cekam la eh?

      Delete
    2. maksudnya, kaki aku busuk la ye?

      Delete
  8. ok wattt.. rasa geli geli gitu.. kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. geli2 campur ngilu. ok mende gitu.

      Delete
  9. Dia tak suka kaki..mungkin bulu-bulu di kaki yang menjadi perhatiannya kot..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana mungkin, dia punya bulu lagi lebat seluruh badan!

      Delete
  10. Dia nampak kaki macam sosej kot..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin jugak, ataupun ulat gonggok.

      Delete
  11. Replies
    1. tak ganas langsung la Abg.Zam nih

      Delete
  12. eeee....same la...knape kucen suke geget kaki sy...lagi2 klo kt ibu jari...pntang bejalan je msti nk kejor..geget...fobia ngn kucen cmni...waaaaa.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agaknya kaki ada bau kot hehe.

      Delete
    2. bau yg menyengat....ekekeke

      Delete
  13. terapi kucing kot tu.. hoho!

    arwah kucing saya suka main kaki & capal bapak saya. ntah hape2!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti syok dengan bau tu kot haha.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...