Friday, June 29, 2012

Peanut Butter dan Balotelli


Aku baru perasan bila lukis budak tu ada iras Ayeem Ayam. Tak tahu ada pertalian darah ke tidak.

21 comments:

  1. kahahahaha memang lawak siot

    ReplyDelete
  2. Kalau kat rumah mak saya.. mahu sudah kena lempang ni! :D

    Post Terbaharu Saya - Saya Dapat Lagi Murah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah la...macam Ayeem Ayam...hihi...

      Delete
    2. Garang betul mak encik anif ye :)... lebih kurang JungRara kan?

      Delete
  3. cer try dengan KY Jelly plak.. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboiiih, macam pernah try je kah3.

      Delete
  4. balotelli dah jadi idola satu dunia.rambut sejemput tu.ngahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu tahun world cup 2002 gaya rambut Ronaldo brazil jadi ikutan!

      Delete
  5. Hahaha..
    Aku amat berharap stail rambut mario tak jadi trend masakini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya tak sebab Itali kalah hua3.

      Delete
  6. kahkahkah. apahal sapu jem atas kepala. sapu taik la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh ekstrem2... mohon Abg Zam cuba dulu.

      Delete
  7. woah, cara nak simpan stok peanut butter yang kreatif..wahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. simpan kejap je la... sebelum semut hurung.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...