Monday, March 19, 2012

Seluar Londeh

Baru-baru ni member seFacebook si Aneng Hitchies berasa terganggu dengan lurah-lurah punggung lelaki yang suka memakai seluar londeh...


Ketahuilah kami orang lelaki juga berasa 'terganggu' dengan wanita yang suka melondeh-londehkan baju dan seluar mereka..


P/S :- Aneng tu power melukis!

37 comments:

  1. Sebagai manusia biasa, gua sendiri pun 'terganggu'..kehkehkeh!

    ReplyDelete
  2. abang pun suka tengok perempuan londeh2. baru lah fair
    kahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. abang kena pakai seluar londeh la macam tuh.

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. dua2 x senonoh.. xde makne seksi @ macho kalau pakai seluar londeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesetengah orang ingat seksi sangat la macam tu.

      Delete
  5. Kasihan pada mereka yang mengalami masalah kecelaruan saiz ni.. :D

    ReplyDelete
  6. bahahaha..tak dapek den nk nolong..XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. nolong jangan tengok la kalau ada depan mata :)

      Delete
    2. mula2 tengok mesti meleleh..lama2 tengok nk muntah..XD..ahaha..

      Delete
  7. Replies
    1. hai lily kem salam ke kak elyn ye!

      Delete
  8. Aku rasa bagaikan di sexual harassmentkan oleh wanita londeh sana sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke, boleh caya ke ko ni?

      Delete
    2. Iyer laa si Sharkox tue... boleh percaya ker tue?. kah kah kah

      Delete
  9. abah aku cakap campak cicak or lipas ka masuk kat celah2 londeh tu..hahah

    ReplyDelete
  10. done baca semua entry! best gila54647 blog ni :DD
    update selalu tau

    ReplyDelete
  11. haha..seluar londeh tu aku x kisah sgt kot kalo lelaki..lg terganggu kalo tgk pompuan yg terlondeh sana cni..

    ReplyDelete
  12. aku kalo rempit moto atas penang bridge tu salu la terserempak dgn laki yg rempit moto jugak yg menayangkan lurah belakangnye itu..aishooo..bertambah rabun mata aku..@_@

    ReplyDelete
  13. hahaha nk komen apa pon xtau.. tp pengakuan jujur aku sebenarnya suka terganggu mcm ni.. barang baik sp xsuka kn?

    ReplyDelete
  14. Baru-baru ni member seFacebook si Aneng Hitchies berasa terganggu dengan lurah-lurah punggung lelaki yang suka memakai seluar londeh...

    AYAT TAKLEH BLA . HAHA . TERANCAM JUGAK SAYA DISINI BILA NAMA DIGUNAKAN SEBEGITU RUPA . HAHA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...