Monday, April 4, 2011

Itulah Pentingnya Sains Education!








Habis jatuh terjelepuk kaktus tu, macam tembikai cina! Lepas tu air punyalah banyak lepas pecah.. Macam mana boleh terlupa kaktus ni tak payah siram hari-hari. Tu la time cikgu ajar bab tumbuh-tumbuhan kau tidor, lepas tu mula lah menganiaya hidupan lain!

P/S:- Teringat kat cerita telur tikus membiak dalam pad wanita. Patut Librese wat iklan telur tikus tu jugak hahah.


13 comments:

  1. hahaha..tak patuttt tak patuttt

    ReplyDelete
  2. pokok kaktus pun supo ore doh tu...

    ReplyDelete
  3. lain kali kalau nak siram banyak2, ko bela pokok limau..pokok limau memang banyak minum air..hahaha

    ReplyDelete
  4. Fina Fento :- sabor aje lahh..

    Sab Buenoo :- wakakak cerita lah. typo fail.

    feyus :- holah mugo Allah wat belaka.

    The Sharkox :- mana la aku nk selit pokok limau tu, dalam jamban bleh kot.

    ReplyDelete
  5. Ok la tu.. Belajar dari pengalaman :)

    Lain kali google dulu apa yang patut bila dapat sesuatu yang baru kalau malu nak bertanya pada kawan :)

    ReplyDelete
  6. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Jom terjah.. Post entry terbaru: cherede

    la haiiii kaktus tu sedut air over limit... habis kembung pokok tu... sampai nak meletop pokok tu

    ReplyDelete
  7. Anif® :- setuju tu, ada orang tu main tanya je. padahal google ada depan mata. haishh...

    feyus:- biso demo lagi.

    Afzainizam :- kaktus tu tekejut air sampai kepala..

    park_an :- berat mu lagih.

    ReplyDelete
  8. ahaha, klau setuju angkt tangan mcm awok ..

    ReplyDelete
  9. Syzwnsrwk :- mesti pak jabit jeles awok dapat pegang microphone ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...