Wednesday, December 21, 2011

Periksa Dah Facebook Timeline Anda?

Bila aku check balik timeline jaman dulu-dulu, rasa malu sendiri. Setakat nak makan nasik pun tulis, nak pakai baju kaler apa pun tulis, nurse pegang tangan pun tulis, kadang-kadang tulis sebab hari tu takde update status lagi! 

Tapi timeline ni jugak menunjukkan kematangan korang di dalam arena Facebook. Kalau 2 tahun lepas korang taip merapu-rapu, benda personal pun nak heboh, dan hari ni pun korang masih lagi macam tu, aku tak tahu nak kata apa lah. 

Setakat "Rindu kat hubby la... huhu" pun nak taip di wall, bukan tak boleh SMS pun kalau rindu kan? Aku pun ada bini jugak la woi!

33 comments:

  1. Masa mula-mula ber "FB" tentu bersemangat! Semuanya mahu di "update"! :D

    ReplyDelete
  2. tahu xpe, hat mencarut semua ade tepakse remove cepat haha

    ReplyDelete
  3. "Baik delete sebelum stalker baca.." hehehe sebelum jadi bahan..

    ReplyDelete
  4. haha teringat post blogspot tahun 2004

    ReplyDelete
  5. Bila orang smpi dah mula 'Sakit perut...nak pergi beraklah' pun nak publish kat wall, time tu la aku dah start jelak dengan fesbuk.

    Tu sebab aku beralih arah ke twitter. At least tak muntah dengan status-status mintak simpati, dan RAGEEEE all the time di fesbuk.

    Salute!

    ReplyDelete
  6. lawak je baca status timeline jaman-jaman dulu....kenapa aku tulis macm 2 ek?

    ReplyDelete
  7. Encik Anif :- Hehe barang baru semua nak try ye.

    Paris Lipton :- Aku tak, ko ada kot hehe.

    kerisperak :- kena delete.. nanti abis rahasia2 lama kena korek.

    Sicher :- maju betul kau, aku tahun 2009 baru kenal blogspot.

    Sandokhan :- Ha`a twitter pun aku segan2 nak tulis tahu.

    MiSs NoRmaLa NorFiqZ :- Dulu jaman baru nak up, sekarang baru nampak bila dah up kan?

    ReplyDelete
  8. tak periksa..takut malu diri saya nanti..haha XD

    ReplyDelete
  9. *check balik ke zaman first tyme bkak faceboob*
    huhu~
    :D

    ReplyDelete
  10. Hahaha..semalam baru delete.(Tak delete semua.Delete yang pentingx2 je..hahaha XD)

    ReplyDelete
  11. membesar itu pasti
    matang itu perlu

    kueh

    ReplyDelete
  12. ngahahaha..tahu takpe..update kat pesbuk macam la org yg rindu tu tahu..cer msg je kan senang..kabo je terus..kan kan?;p

    ReplyDelete
  13. sampai skrg xtau cam ne nak buat timeline tuh hahah sbb xberminat nak buat pun..sekurang2nya aku tau knp profile kwn2 aku smua pelik2 belaka kat fb, rupanya sbb timeline nih ha

    ReplyDelete
  14. boooooo malu dengan diri sendiri~ lantak la orang nak kata apa~ jadilah diri sendiri :D

    ReplyDelete
  15. siyes~

    senasib,,,geli tgk balik post dulu2..hahaha

    ReplyDelete
  16. benci status setakat rindu kat psgn. rasa annoyed. mcm org lain takde anak bini je.

    ReplyDelete
  17. Eric Lee :- aku pun kadang2 taknak tengok yang lepas2, tak sanggup terima kenyataan hehe.

    Miziey :- check la, mana tau jumpa activity ko LIKE MO page.

    Mohd Amin Aizuddin :- uik yang penting2 ko delete?

    Anonymous :- mesti kena matang seiring dengan umor.

    ♥CIK SHA♥ :- ha`a, relationship are between you and him/her, not the whole world!

    Rina Rossoneri :- orang lain pakai, aku pun pakai la jugak hehe.

    Dorky Guy :- jadilah original, bukan plastik ye dak?

    Nunaayat :- :)

    Tasha :- mesti post gedik2 la tu..

    Alynn Notnot :- tu lah, call boleh sms boleh, heboh2 satu dunia wat apa ye.

    ReplyDelete
  18. No, komen. itu hak masing2. hahahahha

    ReplyDelete
  19. feyus :- no komen tapi demo komen jugok, guano ni.

    ReplyDelete
  20. hahaha.. btoi! bajet mcm retis plak kan hari2 nk update benda alah.. benda mcm tu pun nk update..

    alahai.. tak matangnya dulu.. haha..

    skang ni bila tgok org update benda mcm tu, rasa anoyying sgt..

    ReplyDelete
  21. *Ibu jari tangan kanan diangkat ke atas! ;D


    Aku tak berapa paham lagi pasal timeline sebanarnya.. hehe

    ReplyDelete
  22. haha..ini sgt blueberi! terkesima jap sbb kena btg idong sdri..lol

    ReplyDelete
  23. Terbaekk la blog ni..suka sangat ngan kartun2 ni..minta izin share dalam blog saya ye..tq..

    ReplyDelete
  24. malunyaa..sbbs y dulu cmtu...adehhhh

    ReplyDelete
  25. haha,, stuju sgt laaa,, malu r .. dgn komennya merapu,, aper2 ntah ..

    ReplyDelete
  26. kena scan dl..delete yg mane ptt...bt malu je..keh3x...

    ReplyDelete
  27. ahaks. aujinz kenalkan dengan blog ni. btw, terbaek. fine. *tetiba nak check TL* HAHAHA

    ReplyDelete
  28. hehe..aku biar ajelah. kenangan manis tu. haha..

    ReplyDelete
  29. abes kisah lama diungkit kembali, hehehe

    ReplyDelete
  30. Solihin Zubir :- ha`ah dulu lain, sekarang lain..

    YOUsoF :- haha takpe2 slow2 pahamkan..

    Lipi :- keh3 tahu xpe.

    Azid :- xpe share je, tak payah mintak izin..

    merahitujambu :- kalau orang perempuan tu biasala kan..

    keri ikhwan :- delete cepat2 wei..

    Hadi Marosadee 히스 :- biasala time budak2 semua nak tulis..

    nairaariaa :-jenuh ler nanti nk mendeletenye..

    Cik Bulat :- owh aujinz pirate tu, lukisan dia terbaik lah.

    titan :- mesti orang yang sopan nih..

    Mohd Faiz Mazlishah :- abes skandal2 lama pun ditulis jugak ye?

    ReplyDelete
  31. ade jugak hikmahnye fesbuk nih ganti timeline...
    aku dapat tengok aku yang dulu sangat2 tak matang!!!-_-'

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...