Wednesday, May 4, 2011

Jom Isi Dialog Di Bawah




Ini bukan contest, aku takde bajet nak bagi hadiah. Isi la apa-apa ayat yang patut. 
Sesuai bagi mereka yang ingin melepaskan geram.

19 comments:

  1. The Sharkox :- nape ko x cakap minyak lintah je, baik untuk orang nak kawin.

    ReplyDelete
  2. eii ko ni parkair..mmg wajib kawin dh bro..haish

    ReplyDelete
  3. eh keta aku mana pakai minyak, pakai air je *mata ke atas, tangan ke dada

    ReplyDelete
  4. ayunda maajis :- Apa kaitan ngan kawin wei.

    Anif® :- Hehe ok gak tu.

    Ichigo Miro :- Kalu dia letak air betul mampus aku.

    ReplyDelete
  5. mesti la ada...aku kan kaya!

    ReplyDelete
  6. Moon :- haha kaya ke kayap nih..

    ReplyDelete
  7. ada.. minyak masak. baru tadi beli nak buat goreng pisang

    ReplyDelete
  8. Brat :- Hangit ler kete aku weh..

    ReplyDelete
  9. Brat :- Hangit ler kete aku weh..

    ReplyDelete
  10. Brat :- Hangit ler kete aku weh..

    ReplyDelete
  11. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Selamat Hari Ibu...”Mummy I love You”...
    ~~~~~~~@@@~~~~~~

    uihhhh tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima

    ReplyDelete
  12. la..aku memang dah isi penuh myak tu tuk kasi kau pakai..

    ReplyDelete
  13. Afzainizam :- Tapi tangan dah takde ape dah beri dah..

    Anon :- Ha`ah nanti bayar balik double.

    ReplyDelete
  14. nasib baik laa adik ko lawa...

    hahahaha

    best gak katun ko ni.terpaksa link..ahaks

    ReplyDelete
  15. ado minyak..mntok ngn abah mu...baso palo..keto ore bui myk pn nok jgk...kueekkktuihhhh

    ReplyDelete
  16. adee , selama neyh . akuh beli kereta , akuh isi minyak kereta tuh pown memang untuk kaw guna pown haa -,-' * tangan didada mataa ke atas

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...