Wednesday, January 27, 2010

KENAPA ORANG NAMA BOB SAIZ BADANNYA BESAR?





Aku tak ramai kawan-kawan yang bersaiz besar. Tapi majoritinya di panggil Bob. Hanya seorang sahaja di panggil Mat Lara (kerana kelaraannya).

Korang pun mesti ada member nama Bob kan?

18 comments:

  1. badak pun ramai panggil bob..
    ye la, Badan Orang Besar B.O.B
    ape2 pun, bio la org nak kate ape.
    janji diri sendiri bahagia.

    ReplyDelete
  2. yep asal nama BOB mesti badan besar.
    jrg nak ade yang kurus.
    mybe betol kot kata 'badak comel'..
    BOB=badan orang besar. hehehe

    ReplyDelete
  3. btul aje gemuk je nk nama bob..lps ni bob gemuk kite pggl ros plak

    ReplyDelete
  4. kenapa Mat lara melara? nanti buat entri pasal Mat lara pulak ye.. teruja nak tau.. =)

    ReplyDelete
  5. ni kisah cikin kt ofis ke ni? byg2 rizal ko x lukis paan?

    ReplyDelete
  6. xpernah lagi dgr psl mat lara heheheh

    ReplyDelete
  7. mat lara? nanti kena mintak tuan punya badan, tapi watak nya dah ada sebelum ni, yang pakai baju merah tu..

    ReplyDelete
  8. aah laa..betul jugak..dah sinonim BOB ngan org yg berbadan besar..kenapa eh??huhu

    ReplyDelete
  9. ehehhehe.. cumelnya spanbob itu.. :D

    ReplyDelete
  10. haha..peminat sponge bob

    ReplyDelete
  11. oh..no..gitu pulak..tapi yang penting mereka-meraka nilah seorang yang happy go lucky..mereka ammat disenangi..comel sekali..hik..hik..

    ReplyDelete
  12. pernah ada kawan nama bob tapi kecil comel je orgnye..

    ReplyDelete
  13. hahaha kelakar betul bila tengok gambar terakhir. spongebob rupanya. wakaka xD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...