Thursday, January 28, 2010

APA YANG KORANG BUAT BILA TAK BOLEH TIDO?





Pernah tak korang susah untuk tidur? Aku biasanya kalau tersedar tengah malam memang payah la nak sambung tidur. Apa yang korang buat kalau tak boleh tidur?

16 comments:

  1. aku susah nak tido kalo rumate aku dah start berdengkur...hahahah

    ReplyDelete
  2. haha sama la wei, macam rimau daaa

    ReplyDelete
  3. main internet sampai lebam aaa

    ReplyDelete
  4. uik..yg 1st pic tu tak boleh blah...haha

    kalau saya lak, layan cerita hantu kat PC je kalau susah tido...hehe

    ReplyDelete
  5. huii citer antu patut dijauhkan.. takot..

    ReplyDelete
  6. bace buku smpi tertido..xpun sms

    ReplyDelete
  7. pernah gak..
    tapi sekarang tidak..
    nak tidur saja kerjanya,,
    huhu

    ReplyDelete
  8. bukan nak berlakon jadi baik... tp aku selalu membaca ayat-ayat suci yang simple2 berulang kali.. sampai terlelap.. sbb mak dah ajar begitu sejak kecik...

    ReplyDelete
  9. kalo takleh tido? pejam mata jugak.. sampai tido.. (jarang hadapi masalah takleh tido neh.. ehehhehhe)

    :D

    ReplyDelete
  10. lepak mapley pekena teh o limau nipis + roti telur bawang lebih

    ReplyDelete
  11. hahahah...bernas jugak idea tu...kena try nih

    ReplyDelete
  12. mmm..kalau bermanja ngan bini sampai tertido boleh dikira tak?

    ReplyDelete
  13. wah... lukisan ikut pengalaman.. hahaha

    ReplyDelete
  14. saya tukar posisi tido sampai dapat posisi yg leh lena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...