Friday, January 29, 2010

GUNAKAN CHARMING EFFECT UNTUK MAKANAN




Member aku pernah jumpa mamat Vietnam bersungguh-sungguh mengejar makan malamnya, seekor anjing. Kucing pun kadang-kadang jadi lauk kalau dah tak ada stok makanan. Sayangilah kucing anda.. :D

16 comments:

  1. mak aih...camtuh ke kalau dok kat vietnam? ish2...

    ReplyDelete
  2. time kemiskinan dulu la, skang dah kurang rasanya..

    ReplyDelete
  3. huhu..teringat kes pati makan anjing dan kucing kat negara kita..(kalau xsilapla..hehe)

    ReplyDelete
  4. fuuu ada pati anjing ke? wekk..

    ReplyDelete
  5. ntah - ntah banyak mangsa korban kat malaysia nih...katun tu lukis sendiri ker..

    ReplyDelete
  6. ya2 sumer wat sndiri.. ada yang tak kena sila tegur ok.

    ReplyDelete
  7. kamu ke yg buat grafik tu? chantek ar.. ehehe..

    ReplyDelete
  8. thanks jard..
    sayangnya dah jadi gulai emora..

    ReplyDelete
  9. lorrr-buleh jadik sampai macam tu lakk-kecian2 ;D

    ReplyDelete
  10. kat mesia bukan setakat kucing-anjing, semua benda nak makan. otak monyet la, biawak la.. kononnye makanan eksotik. haish...

    ReplyDelete
  11. ada kwn pernah cerita,waktu die praktikal kat kilng kat johor..memg kucing pon takut dgn org vietnam,kalo nmpak org vietnam kucing menyorok takut =.= kesian sgt dgr..agknye kucing pon dah boleh bau kalo org tu vietnam ke ape..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...