Wednesday, December 1, 2010

Dah Ada Azam Tahun Baru? Nanti dulu!!





Hello semua, sebulan je lagi 2010 tinggal. Oke sebelum buat azam baru 2011 buat checklist sikit azam 2010 berjaya ke tak. Ada yang berjaya, ada yang kena tunda taun depan betul tak.

2011 dah tak lama, pikir sikit ape yang kita wat ye taun ni ada hasil ke tak. Hmmm....


10 comments:

  1. azamnya ialah, kalau xdapat keje gak xtau lah nak cakap apa

    ReplyDelete
  2. rossoneri :- taip je la kalu xtau nk cakap kekeke

    ♥CIK SHA♥ :- eleh yela tuu xda azam, mesti ada walau ciput kan?

    ReplyDelete
  3. Seperti biasa.. Azam tahun baru ialah cuba melengkapkan azam tahun lepas yang belum terlaksana :)

    ReplyDelete
  4. huhu azam thn ni xlepas lagi nk awek baru

    ReplyDelete
  5. Anif® :- ahaha macam klise je ayat tu..

    velasrizal :- macam tukar baju eh cari2 awek ni.

    ReplyDelete
  6. ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kami DAtang Ziarah Blog Anda
    buat pembaca blog kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

    Salam kunjungan salam ziarah… yup kena ade azam baru dah senaraikan azam baru tu tapi belum tau tercapai niiiiii....


    cozzzz yang taun ni pun tak tercapai nikan taun depan yeeee

    ReplyDelete
  7. ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kami DAtang Ziarah Blog Anda
    buat pembaca blog kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

    lipas pun ade azam tahun baru taun depan aku nak berazam beli racun serangga banyak-banyak bubuh kat keliling umah.. habik ko lipassss

    ReplyDelete
  8. Welcome..Happy..New..Year
    ╔══╦══╗╔╦╗  
    ╚═╗║╔╗║║║║ 
    ╔═╝║║║║║║║ 
    ║╔═╣║║║║║║    
    ║╚═╣╚╝║║║║    
    ╚══╩══╝╚╩╝
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Selamat Maju Jaya... Di harapkan Tahun ini adalah terbaik dari sebelumnya...

    Bulatkan tekad mencapai impian ... Bukan sekadar manis dimulut.. Bukan sekadar hangat-hangat tahi ayam

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...