Tuesday, April 20, 2010

Hari Ini Aku Tak Lukis Komik

Oke terus terang aku memang tak ada idea hari ni, puas aku pikir menatang beruk apa aku nak lukis ari ni. Memang takde, hanyut di lautan sepi.

Lagi satu sebab aku sekarang tengah ralit mengedit gambar. Lama dah aku tinggal edit-mengedit ni, tapi sejak ada member-member dah start suka edit-edit gambar ni aku pun terjebak sekali lagi..

Sementara idea aku datang balik, saje je aku tunjuk apa yang aku wat hari ni. Sekurang-kurangnya trafik blog aku takde la merudum sangat heheh.

Klik untuk besarkan. Kalu tak nampak lagi pegi pakai spek.

Ni anak sulung member aku. Dulu dia tak reti pun edit gambar tapi sekarang bleh ajar aku plak.

Bukan player favourite aku, cuma gambar tu je aku suka dan sesuai untuk di edit.


Scarlett Johansson. Jangan tenung lama-lama.. (terutama lelaki)


Motorcross. Prenggg...
Ingat nak wat stail NFS Most Wanted tapi tak berapa menjadi.


KLCC


Jambatan Putrajaya. Birunya awan itu.

*Sumber gambar mesti la dari google. Kecuali gambar Awish. Nanti bila uncle gi KL uncle belikan Awish kudap-kudap ye..

1 comment:

  1. hoh, motokross tu gaya davehill..

    KLCC ngn putrajaya punya HDR smart bengong.. weh, apahal lama tak update. gersang tahu tak?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...