Monday, October 31, 2011

Nak Lariskan Perniagaan Anda?





Semua letak collagen sekarang? Makanan kucing bercollagen ada tak, baru gebu kucin aku.

Thursday, October 20, 2011

Karikatur Pengantin



Maaf ya kawan-kawan, hari ini saya tiada melukis komik. Tapi saya baru menyiapkan karikatur pengantin untuk kawan saya. Kalau kawan-kawan berminat, bolehlah emailkan kepada saya di alamat greeeenday@gmail.com ('E' empat biji tahu?)

P/S :- SKIMA TAK AYAT AKU?

Monday, October 17, 2011

Dunia Kanak-Kanak








Tangan tu boleh jadi kapal terbang, ultraman, raksasa. Ketika kecil semua boleh jadi!

Tuesday, October 11, 2011

Dikir Barat Moden





Nak jual lagu ke nak jual body??

Thursday, October 6, 2011

Dahulu dan Sekarang



 
   * Kalau nak kasut boleh tengok kat Abang Kasut. Cun!




10 tahun akan datang, macam mana pulak ye perubahan kat aku ni. Korang pun mesti lain daripada 10 tahun yang lepas betul tak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...