Tuesday, November 30, 2010

Beringatlah Wahai Pendownload Tegar!





Jika parlimen meluluskan cadangan RIM tentang Akta Liabiliti ISP (baca sini) maka kaki-kaki download kena la berhati-hati. Jangan sampai macam minah ni kena denda sampai $1.9 juta liun USD!!

Macam Obe taip, kita mampu beli gadjet ribu riban tapi kedekut nak kuar duit beli apps yang murah-murah! (aku pun sama).

Friday, November 26, 2010

Pelanggan Yang Teruk



















Kalau pergi carwash musim hujan sekarang memang membazir duit je. Basuh hari ni petang hujan... Tapi sesetengah orang tak kisah, sebab tak boleh tengok kete comot sikit.. Serupa jugak orang laki tak suka tengok wife dia comot-comot. Kena cunnnn sokmo..

Tuesday, November 23, 2010

Nak Lari Dari Rumah.




Tak puas lagi makan sup daging korban.. T_T

Monday, November 15, 2010

Penjual Gelang Ajaib




Zaman makin canggih, tukang auta pun makin canggih, para pengguna pun kenalah bertambah canggih menilai yang palsu dengan tulen!

Monday, November 8, 2010

Tiada Keberanian





Wahai perempuan, kamu suka lelaki mengurat kah?

Monday, November 1, 2010

Kepentingan Bahasa Inggeris.





Aku teringat slogan ni, Bahasa Jambatan ILMU.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...